موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

محرومیت شیعیان عربستان از حج!

ه نظر می رسد مقامات حکومت سعودی با این اقدام تلاش می کنند اولا شیعیان عربستان را زیر فشار قرار دهند و دوما مایلند که ارتباط میان شیعیان عربستان با شیعیان دیگر کشورهای اسلامی که از سراسر جهان به حج رفته اند، را قطع کنند.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در عربستان سعودی حاکی از آن است که شیعیان این کشور برای رفتن به حج با مشکلاتی مواجه شده اند.


گفته می شود این مشکلات توسط حکومت سعودی به وجود آمده و در واقع دولت عربستان با سنگ اندازی در تلاش است که مانع حضور شیعیان سعودی در مراسم حج امسال شود.


در همین حال اخبار رسیده حاکی از آن است که مقامات عربستانی از مشارکت بیش از ۶۰ هزار شیعه از استان‌ های "قطیف" و "احساء" برای ادای مناسک حج امسال ممانعت به عمل آوردند.


این مقامات سعودی بدون اینکه اشاره ای به دلیل این ممانعت خود کنند، از توزیع چادر در مشاعر مقدسه برای حجاج شیعه عربستان و نیز از ورود آنان به اماکن مقدس جلوگیری می کنند.


گفتنی است به نظر می رسد مقامات حکومت سعودی با این اقدام تلاش می کنند اولا شیعیان عربستان را زیر فشار قرار دهند و دوما مایلند که ارتباط میان شیعیان عربستان با شیعیان دیگر کشورهای اسلامی که از سراسر جهان به حج رفته اند، را قطع کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 969
بازدید کل : 39885
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User